Brezplačna dostava za naročila nad 190€.

Shopping Cart

0

Your shopping bag is empty

Go to the shop
INTERVJU Z JELENO PIRKMAJER –
Ali si že od nekdaj vedela, da se boš ukvarjala z modo? Kako se je vse skupaj začelo? Že v zgodnji mladosti ali kasneje?

JP: moda me je zanimala že v rosnih letih. Meni vedno najbolj cenjena božična in rojstnodnevna  darila so bila poleg barvnih svinčnikov oblačila in modni dodatki. Že kot majhna deklica sem imela izdelan svoj stil in posebne zahteve kaj bom oblekla in česa pač ne. Nikoli v mladosti pa nisem pomislila, da bi bila moda lahko tudi poklic.

Šele, ko sem prišla do  zame izredno težkega trenutka, ko se moraš pri sedemnajstih odločiti kaj bi v življenju res najraje počela, sem po več preskusih in raziskavah  začutila, da prav v delu na področju mode lahko združim svoje

Katere 3 osebe (lahko so to modni oblikovalci, znane osebe ali kdorkoli drug) bi tekom svoje kariere izpostavila, da so ti resnično ostali v spominu?

JP: Ključna oseba, ki mi je bila vzor in navdih od mladih let mi je bila prababica Helena Bretl, ki je vodila najstarejšo jugoslovansko tovarno pohištva J.J. Naglas do  leta 1960. Pod njenim vodstvom se je začel »design« v Sloveniji. Eden njenih številnih oblikovalcev pohištva, ki jih je angažirala je bil tudi Jože Plečnik. Moja  oboževana sta tudi moj stari oče Milko Pirkmajer in moj stari oče Ciril Štukelj. Vsak od njiju je imel vizionarske ideje in oba sta se zavzemala  za področje svojega znanja kot tudi za splošno dobro.

Ali so slovenke fashionistke? Kater narod bi ocenila, da je najbolj/najmanj moden?

JP: Najbolj s trendi zasvojeni so Azijci. Slovenke smo pripravljene vse več vlagati v svoj izgled. Ker se tudi zdravo prehranjujemo in veliko gibamo veljamo v svetovnem merilu za lepe in postavne. Najmanj modne bi rekla , da so prebivalke severno / srednjega dela Evrope. Zame so še vedno najbolje oblečene Parižanke. Pozna se jim  več stoletna francoska tradicija zapeljevanja ter želja po seksi zunanjosti privatno in poslovno.

Kateri modni dogodki so se ti je najbolj zapisali v spomin tekom tvoje pestre poti, ter zakaj?

JP:  Najbolj inspirativni so mi bili modni dogodki v Tokiju v času, ko sem tam uveljavljala svojo znamko Cliché. Tokio je bil zame kraj, kjer sem si prvič zaželela, da bi tam živela vsaj leto dni. Povsem druga kultura, raznovrstnost, dinamika in nek velik mir hkrati pa seveda odlična kulinarika in odlične poslovne priložnosti. Največ uspeha sem požela na New York Fashion Week-ih, kjer sem svoje kolekcije redno predstavljala več sezon.  New York mi je kot drugi dom, odličen za delo v modi, poln razburljivih možnosti. Dobro se počutim tudi v Parizu, kjer sem kar nekajkrat predstavila svoje kolekcije v sklopu Pariškega Modnega Tedna in kamor se tudi rada podam na izbor novih materialov.

Na kaj v svoji karieri si najbolj ponosna?

JP: Da mi je uspelo ustvariti prepoznaven stil oblačenja, ki ga pooseblja moja znamka Cliché. Ponosna sem, da  se z mojo znamko Cliché poistovetijo pripadnice vseh svetovnih narodov in razredov na vseh celinah. Ponosna sem tudi na to, da svojih kolekcij kljub pritiskom nisem nikoli targetirala na določeno starostno skupino. Naše fenice in pripadnice so od 20+ pa do 60+. In  ne nazadnje sem ponosna, da gradim slovenski modni slog, da so moje kolekcije oblikovane v Sloveniji. Dobila sem veliko ponudb za delo in ustvarjanje v tujini. Moja odločitev je, da ne želim biti slovenka v tujini in tako del nemškega, angleškega ali ameriškega oblikovanja. Pot, ki sem jo izbrala velikokrat ni lahka, sem pa vesela, da poganjam korenine slovenske mode in kulture.

Kje, kako iz kje najdeš navdih za nove kolekcije?

JP: Sledim svojemu občutku za estetiko, vsebino, uporabnost. Gre za kreativni proces kjer se čustva prepletejo z razumom. V centru pa mi je vedno oseba, ki bo oblačila nosila. Razmišljam kako se bodo oblačila obnašala v resničnem življenju. Kako se bodo oprijemala njenega telesa, ko se bo brezskrbno družila na vrtni zabavi ali kako se bodo obnesla pri vstopu v sejno dvorano in kako bodo ta ista oblačila delovala, ko bo hitela v vrtec po otroke.

Zakaj je Cliché drugačen od ostalih? Kaj ga dela edinstvenega?

JP:  Cliché je živ organizem, ki se razvija in raste iz sezone v sezono. Vsaka nova kolekcija prinese novosti in napredek. Pa vendar bo vedno v skladju z vsebinami preteklih sezon. Neverjetno lep občutek nam dajo naše številne fenice, ki se tudi po mnogih letih težko ločijo od svojih omiljenih »klišejčkov«. Ko se jim popolnoma obrabijo si želijo nove enake. To je edinstvenost, ki jo spoznaš, ko začneš nositi naša oblačila.

 Cliché je že od nekdaj  »tihi luksuz«, nekaj kar takoj opaziš, da je posebno in dragoceno, a to nikjer ni napisano. Enostavno ga začutiš, če ga nosiš. In tudi tisti, ki ga ne nosi začuti, da je oseba v Clichéju nekaj enkratnega. To je neke vrste posebna čarobnost.  V vsakem našem oblačilu se prepleta  estetika,  pogled na svet,  smisel za gibanje in ljubezen do lepega.

KAKOVOST, UPORABNOST IN BREZČASNOST. Zakaj ti je to pomembno?

JP: To so trije standardi, ki jim posvečamo največ pozornosti pri oblikovanju. Vsak kos s Cliché podpisom mora biti narejen iz zdravega, za naše počutje ugodnega materiala, ki pa mora tudi navzven poudariti našo lepoto in nam  nuditi primerno zaščito. Naša oblačila so kreirana po »dan in noč« principu. V vsakem našem kosu lahko blestiš od jutra do jutra.  Brezčasnost je češnja na vrhu torte. Dobro oblikovanje mora preseči trend. Tudi če je oblikovan leta 2006 kot izjemen in čudovit, bo natančno tak tudi leta 2060.

Kako izbereš materiale za svoje kreacije in kolekcije?

JP:   V kolekcije vključim paleto materialov. Ni mi pomembno, da so naravni, ampak kako so izdelani. Prepletam nove tehnološke materiale s tradicionalnimi kot so moher, svila, lan. Oblačila oblikujem z mislijo kako se bodo obnašala, ko jih bomo nosile, kot tudi kako se bodo obnašala, ko jih bomo zapakirale v kovček in kako bodo izgledala, ko jih razpakiramo in ponovno oblečemo.

Spremljam tekstilno industrijo, ki nas razveseljuje z novimi in novimi pristopi in tehnologijo. Sanjskega materiala še niso izumili je pa na voljo široka paleta čudovitih, s katerimi je oblikovanje kolekcije užitek.

Katerih 5 Cliché kosov bi vzela sabo na potovanje, če bi jih lahko vzela le 5?

JP: Ker so mi že neštetokrat izgubili prtljago, v zadnjem času najraje potujem s prtljago ,ki jo smem imeti ves čas pri sebi. Tako bi za pot oblekla plašč Justy in spodaj puli Riva in leggings Nicky. V nahrbtniček pa bi dala komplet žametnega blejzerja Sand s  hlačami Sandy. Nujno bi vzela še obleko Superstar, ki bi jo za večer oblekla kot obleko,  čez dan pa bi jo nosila kot jopico k  legicam Nicky. Kak dan bi hlaće Sandy kombinirala z bomberjem Puffy in drug dan spet blazer Sand v kombinaciji z leggings Nicky,

Poleg ženskih oblačil si se nekaj let nazaj lotila tudi moških. Kako je bilo to sprejeto?

JP: Moški so bili vedno feni Cliché kolekcij za ženske in so vedno izražali željo po podobnih kolekcijah  tudi zase. Vsi kosi za moške, ki smo jih do zdaj sproducirali so bili vrhunsko sprejeti. Z največjim veseljem bom v naslednjih sezonah namenila svoj čas razvoju moških kolekcij. Cliché kvaliteta, udobje, uporabnost in brezčasnost  je navdih za vse, ki ga nosijo. In le redki se mu lahko odrečejo, ko ga preskusijo.

Poleg oblačil v trgovini najdemo tudi druge znamke, katere? Kako jih izbereš? Na podlagi česa se odločiš kaj boš imela v trgovini?

JP: vse kar pripeljem v našo trgovino mora biti skladno z našimi Cliché standardi tako vsebinsko kot po načinu izdelave. Trenutno smo navdušeni nad obutvijo Castaner in nakitom Luv AJ. Od samega začetka pa nas spremljajo modne dišave Escentric Molecules. Ko so izdali svojo prvo edicijo so me tako navdušili, da sem si rekla, da ne potrebujem svojega Cliché parfuma, saj je Goeza Schoen to že naredil za Escentric Molecules. Drugo ime sicer a toaletna voda s točno tistim efektom in karakteristikami, ki sem jih želela v svoji dišavi. Spomladi (vsaj začasno) pa nas bo razveselila ponudba supergic MOACONCEPT, ki nas bodo s svojim oblikovanjem in kvaliteto najverjetneje prepričale, da nadomestijo Adidas ponudbo. Komaj čakamo : )

Dotaknimo se še ene pomembne teme in sicer skrb za oblačila.. Cliché kosi so znani po tem, da so nezahtevni za vzdrževanje, materiali pa so dajmo temu reč pametni in temeljijo na resnično vrhunski izdelavi in kvaliteti.. ali zaradi tega potrebujejo posebno nego?

JP: Uporabljajte nežna pralna sredstva v majhnih količinah. Perite pri 30 stopinjah na ročnem programu. Oblačilo s prečrtanim sušilcem obesite na plastični obešalnik (leseni lahko spusti barvni madež) in pustite, da se posuši. Zato so tako dragoceni materiali, ki se hitro posušijo. Operete zvečer in zjutraj že lahko ponovno oblečete. Sama likalnika sploh ne uporabljam. Tudi zato mi je pomembno iz česa in kako je obleka narejena. In mislim, da se z mano strinja večina sodobnih ljudi.

Za konec še nasvet, ki bi ga dala ženskam glede oblek, stila in oblačenja?

JP: Bodite vedno sveže in sodobno oblečene. Nosite zdrava oblačila. Vedno oblecite izključno tisto kar vam je najprijetneje in tisto v čemer najbolje izgledate. Ne delajte prevelikih razlik glede na priložnost. Enako pomembno je kako izgledamo na sprehodu, kot na poslovnem sestanku ali slovesni večerji. Ne pozabimo, da s svojim videzom izražamo svojo notranjost.

Leave a comments